BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 11, 2008

"kurang mkn.....

menghitung hari...cm pmpuan je...
penimbang berat pn rosak, cm tau2 je bdn aku ni x perlu d'timbang..
pinggang 31, berat 53, mak aih ringan..

kurang sbln nie, berat bdn x naek2, beras da naek??? tambah payment catering nmpknye..
huh derita...awal blan mkn besar, ujung blan lubang d'kocek pn makin besar..

::MASALAH::
cuci keta dekat 1 jam, x spi 10 minit kotor balik...
makn dekat 10 minit, nk naik 2 kilo tggu 2 bulan...hampehhhhhh

albert einstein????cipta p'nyelesaian???

perot buncit berkaki kecik...xde k'stabilan...berat cam2 jugak.
muke x ensem, tp itam manis...CUTE!!!!hahahaha

nasib baik laku, kawen jugak aku.........
syukur...

RE!union
sbtu lpas jpa kwn2 lm, ya allah gemuk2 kwn2 aku, cemburu la...gajah pn takutkan tikus..aku nk jd tikus...best..tp xnk la..aku nk jd org, bole kawen ;)

*"aku sepak ko kalu ungkit pasal badan!!!!!!.." ~BERNAMA~

3 comments:

AHMOI said...

tu lah manusia..dah kurus nak gemuk..dah gemuk nak kurus..tgk cam aku ni...nak gemuk cepat..nak kurus pun cepat..hehehhee...

"MUH FA IS" said...

uiyooo best 2...tp bg yg x pnh naek2 niey, cm tggu rezeki dtg b'golek tau...lgpn xla kurus sgt pn

Kaktiny said...

first of all.. thanx coz link kaktiny punya site.. dah nak kawen yek.. alhamdulillah.. semoga mengambil iktibar di atas setiap kisah dan cerita.. Apa ada pada nama.. begitu juga apa ada pada badan.. nikmati rasa kurus tu sbb takut nanti bila dah kawen.. perut dah ke depan.. pinggang dah bertukar saiz.. masa tu baru teringat.."isy..sluar lama aku dh takleh pakai siot".. hah.. itu jam baru rasa nak kurus cam zaman bujang.. so..enjoy ur 'kurus' k..