BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 25, 2008

aku celaru


cmne niey...takut la, menghitung hari 2 hati m'jadi 1...
bkn senang...x pnh t'mimpi pn nk jd suami org...

1.6.2008~tergaru2 kepala ni bile pk cmne nk menggenggam tgn tok kadi tu nanti..
'aku terima nikah............'

buat hal la aku ni, org kate rilek je....cm senang je bunyinye..BERAT MATA MEMANDANG, BERAT LAGI BAHU YANG MEMIKUL..kalau dulu mkn sorang t b'dua, nk dok melepak ngan AJK ngeteh da x boleh lm...betul kate nabil, isteri ni bedarah A........ ' AAAAAA baru balik ke??! '....

payah kalau bakal bini cikgu ni...kena stayback spi tgh mlm :) ade kelas tambahan hehe

orang kate lagi... skang niey aku tgh darah manis, betul ke????patut la makin ramai org kena kencing manis
xde ah skang niey tgh kelat2 masam..lom lagi manisnye, lagipn nk elakkan bertambahnye pesakit kencing manis.....hahahahahaha

mak aku punye la suke..'YA ALLAH, PANJANGKANLAH UNUR IBUKU DAN MUDAHKAN LAH PERJALANAN HIDUPNYA'...amin
banyaknye jasa die pd aku niey..x t'bls seumur hidup aku..dlm dunia nie, xde org lain yg lbih b'jasa melainkan IBU...9 bulan menanggung tu..

BANYAKNYA DUGAAN
ms b'tunang ni la mcm2 benda jd, ish pening la..perang kecil kecilan tu berlangsung la jugak, harap2 jgn jd perang dunia ketiga udah la..

longlai jugak la 2,3 bulan niey, pnatnye teramat la sgt, lot of thing had 2 be done...
cmne agaknye arwah bapak aku masuk minang mak aku dulu eah...

ISMAIL BIN TAN~kembali kerahmatullah pada 20.10.2000.
aku rindu sgt..ingat lg senyum die, manis cm aku (sket2 kot)..baik orgnye, dulu kami ( ayah, mak n aku ) balik kg naek moto honda cup 70 cc, ujan ke, panas ke dah x dulik, asal spi kg..seronok la bile pk2 balik, ye la, zaman la ni nk jpa cmtu susah..zaman skang ni sume da moden, budak2 pn da malu nk naek motor nak mak abah, x paham aku....

tp yang pasti, Die la manusia paling gembira bile tau aku nk kawen..

AL-FATIHAH

0 comments: